16-02-2022

Corona-update

Lees alles over de laatste coronamaatregelen in ons theater.

Corona-update

Update

Vanaf 25 februari zijn onze theaterdeuren weer volledig geopend en vervallen de meeste coronamaatregelen.

Het aanstekelijke gelach van de bezoeker naast je, met een volle theaterzaal de kracht van dans ervaren, de eerlijke en grappige opmerking van een kind twee rijen voor je en na afloop met z'n allen nagenieten bij een drankje in de foyer: wat hebben we het gemist! 
Ook met afstand, mondkapjes en het coronatoegangsbewijs waren we ontzettend blij dat we alle mooie verhalen en theaterervaringen met jullie konden delen.
Maar wat zijn we blij dat we weer terug mogen naar theater zoals het bedoeld is.

Wij hopen je snel weer te ontmoeten in onze theaterzaal. 

Team Podium Hoge Woerd

Meer informatie over je theaterbezoek

Coronatoegangsbewijs
Vanaf 25 februari is het coronatoegangsbewijs niet meer nodig om ons theater te bezoeken.

Kosteloos annuleren 48 uur voor aanvang
Heb je een ticket voor een voorstelling en kan je de voorstelling toch niet bezoeken?
Tot uiterlijk één werkdag voor aanvang van de voorstelling is het mogelijk om je ticket, na aftrek van administratiekosten, om te ruilen voor een tegoedbon.
Mail naar kassa@podiumhogewoerd.nl of bel naar 030-7210933 (di t/m vr van 13.00u t/m 17.00u).

Servicemail
Twee dagen voor de voorstelling ontvang je een servicemail met de belangrijkste informatie.

Je bezoek

  • Vanaf een uur voor aanvang staan de medewerkers van ons theater voor je klaar.
    De theaterzaal is afhankelijk van de voorstelling 5 tot 10 minuten voor aanvang geopend.
  • Het CastellumCafé is voor aanvang en na afloop geopend voor een drankje.
    Zorg je dat je je drankje op hebt voordat de voorstelling begint? Het is niet toegestaan om een consumptie mee te nemen in onze theaterzaal.
  • Bij de ingang van onze theaterzaal word je ticket gescand.
  • We werken weer met vaste plaatsen in de theaterzaal. Op je ticket vind je je juiste rij- en stoelnummer en via welke ingang je de zaal in kan.
  • Het dragen van een mondkapje is niet meer verplicht, maar draag deze vooral als je je daardoor veiliger voelt.

Rolstoelplaats en ringleiding
Wil je gebruikmaken van een rolstoelplaats of ringleiding, maar heb je deze nog niet gereserveerd?
Doe dit dan zo snel mogelijk, zodat we je deze met zekerheid kunnen aanbieden.
Mail naar kassa@podiumhogewoerd.nl of bel naar 030-7210933.

Castellum Hoge Woerd

Castellum Hoge Woerd is geopend van dinsdag t/m zondag van 10.00u t/m 17.00u. 
Ook het CastellumCafé is geopend. Voor een drankje voorafgaand en na afloop van de voorstelling kan je hier terecht.

Castellum Hoge Woerd
Castellum Hoge Woerd

Vragen over je bezoek

Moet ik een Coronatoegangsbewijs tonen bij een bezoek aan Podium Hoge Woerd?

Vanaf 25 februari is het coronatoegangsbewijs niet meer nodig om ons theater te bezoeken.

Moet ik een mondkapje dragen bij Podium Hoge Woerd?

Het dragen van een mondkapje is niet meer verplicht, maar draag deze vooral als je je daardoor veiliger voelt.

Ik ben verkouden en wil mijn ticket annuleren. Kan dat?

Tot uiterlijk één werkdag voor aanvang van de voorstelling is het mogelijk om je ticket, na aftrek van administratiekosten (€2,- per ticket), om te ruilen voor een tegoedbon.
Uiteraard kan je ook je ticket omruilen voor een andere voorstelling.
Neem hiervoor contact op met onze kassa via 030-7210933 (di t/m vr van 13.00u t/m 17.00u) of kassa@podiumhogewoerd.nl.

Hoe zit het met de luchtcirculatie in Podium Hoge Woerd?

De ventilatie in Podium Hoge Woerd blaast frisse lucht van buiten naar binnen. Gebruikte lucht van binnen wordt naar buiten afgevoerd. De binnenlucht wordt dus niet continu in het gebouw gecirculeerd.

Vragen over tickets

Kan ik mijn ticket ruilen of annuleren?

Tot uiterlijk één werkdag voor aanvang van de voorstelling, tot 15.00u, is het mogelijk om je ticket, na aftrek van administratiekosten (€2,- per ticket), om te ruilen voor een tegoedbon.
Uiteraard kan je ook je ticket omruilen voor een andere voorstelling.
Onze kassa is bereikbaar via 030-7210933 (di t/m vr van 13.00u t/m 17.00u) of kassa@podiumhogewoerd.nl.

Bekijk ook onze bezoekersvoorwaarden.

Ik heb nog een voucher. Hoe kan ik hiermee nieuwe tickets boeken?

Heb je al een voorstelling gekozen?
Na het toevoegen van de voorstelling in je winkelmand, kies je bij Betaling voor 'Gebruik vouchercode of waardebon'.
Er verschijnt een invulveld om de code op je voucher in te voeren.
Na het invoeren wordt je voucher van het totaalbedrag afgetrokken en kan je verder gaan met betalen via één van de andere reguliere betaalmethoden.

Wanneer hoor ik meer over mijn gekochte tickets voor een afgelaste of verplaatste voorstelling?

We informeren je zo spoedig mogelijk over een afgelaste of verplaatste voorstelling, maar vragen je begrip als het even op zich laat wachten. Je ontvangt dan het aankoopbedrag retour.

De voorstelling is verplaatst naar een andere datum of tijd, maar ik kan niet. Wat moet ik doen?

Jammer dat je de voorstelling niet kunt bezoeken. Stuur een mailtje naar kassa@podiumhogewoerd.nl onder vermelding van je reserveringsnummer en wij zullen kijken naar een oplossing.

Kan ik ook aan het theater doneren?

Draag je ons theater een warm hart toe? En wil je meer bijdragen?
Met jouw donatiebijdrage help je ons theater, zodat we cultureel aanbod kunnen (blijven) aanbieden.
Lees meer over de opties bij Steun ons.